Eindelijk aan de slag !

Het heeft wat geduurd !

Het idee was er al lang om aan de slag te gaan met een blog.

Na een bezoekje aan de Femma Blogschool was de motivatie nog wat groter. Een naam had ik al bedacht en gereserveerd .

Omdat ik in de toekomst ook wat meer wil doen met mijn stoffige hobby, heb ik ondertussen ook een ondernemersnummer .

En nu wordt het toch stilletjes aan tijd om mezelf bekend te maken!
Et voilà : het eerste bericht van Elza N !

Benieuwd hoe ik aan die naam kom?

Geef een reactie

