Mijn naam …

DSC_0018.JPG

Je zal je waarschijnlijk wel afvragen hoe ik aan die naam kom ‘Elza N’?

Dat is vrij snel uit te leggen: ‘Elza‘ is de naam van mijn grootmoeder, van wie ik de liefde voor de stofjes meekreeg.

N‘ staat voor de naam die ik draag in het dagelijkse leven.

En voeg je die 2 samen, dan krijg je wie ik ben :

‘Elza’ is het deel van mij dat opgroeide tussen de naaimachines en mooie stofjes en zich daar nog altijd goed tussen voelt.

‘N’ staat meer voor die andere wereld waar ik van hou : die van uit eten gaan met de dochters en de man , met de vrienden genieten van een goed glas wijn, wandelen door de bossen of langs het strand. Steden verkennen en op zoek gaan naar speciale plekjes,…

 

 

 

Geef een reactie

