De Paashaas.

DSC_0214.JPG

Vorige week kwam, ook bij ons, de paashaas langs. Zelfs volwassen dochters kijken daar nog naar uit.

Op zaterdag avond kroop het hulpje van de paashaas nog snel achter de naaimachine om iets te maken om de kleine chocolade figuurtjes in te leggen.  Als een soort van cadeauverpakking.

De ‘Vice Versa’ mandjes leken mij  hiervoor ideaal !

Voor de buitenkant gebruikte ik een stofje uit mijn voorraad en voor de binnenkant dun tafelzeil. Dat bracht ik een hele tijd geleden al eens mee met het idee dat ik er ooit wel eens iets zou mee doen. En dus kwam dat nu goed van pas.

Omdat de Paashaas in een vrijgevige bui was, zat er ook nog een zelfgemaakt juweeltje verstopt in een klein stoffen envelopje.

En dan was het nog even wachten op de bakker…

DSC_0215.JPG

Een gedachte over “De Paashaas.

Geef een reactie

