Ik doe ook mee !

FB_IMG_1462262342985

Ken je dat ? Je krijgt de nieuwe LVM in de brievenbus en dan blader je door het tijdschrift en ofwel zijn er een heleboel modelletjes waar je liefst zo snel mogelijk wil aan beginnen ofwel heb je in eerst instantie het gevoel dat er deze keer niet echt iets naar jou smaak in staat.

Awel , de Dolly Plaid was er zo eentje van : ‘Ja !!! ik ga nu wol halen en begin eraan’.

Maar ik ken mezelf , soms zijn impulsieve ideeën niet altijd de goeie.

En zeker in dit geval, … het is een project dat lang gaat duren en ik heb nog tientallen naaiprojecten die moeten afgewerkt worden of waar ik wil een beginnen, er ligt ook nog een eindwerk dat moet afgewerkt zijn tegen het einde van de maand…

Maar toch, elke dag bladerde ik opnieuw door het tijdschrift en na meer dan een week heb ik dan uiteindelijk beslist om de wol toch te halen.

Ik ben dus begonnen met 2 weken achterstand maar hoop tegen volgende week bijgewerkt te zijn.

Omdat ik gekozen heb voor donkergrijs als achtergrond kleur ( omdat we een witte zetel hebben ), lijkt het me nu allemaal nog wat donker maar hopelijk wordt dat beter als de lichte driehoeken erin gehaakt worden.

20160512_113953

Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn…

Geef een reactie

